God morgon!

Kom just till skolan och här sitter jag nu med Taylor Swift i öronen i en tom korridor och väntar på att tiden ska gå! Har dubbel lektion med biologi nu.. Inte det roligaste kan jag ju säga! Men på den andra lektionen ska jag till skolsköterskan så slipper lite a den i alla fall. Varje liten minut man slipper är man ju glad för. Och inte nog med de, i eftermiddag ska vi köra traktor, det är kul att köra och det är skönt att bara sitter o köra runt och backa på körplan en halv dag.. Men idag tror och hoppas jag på att vi får lära oss att flytta ensilagebalar! 
Efter skolan vet jag inte hur det blir än, antingen så ska jag åka hem och åka med Ice till veterinären för att hon ska vaccineras men om pappa har tid att ta dit henne så åker jag raka vägen till mammas jobb efter skolan och sätte rmig där med en kopp kaffe och med datorn i knät! Vi får se hur det blir.
 
Ha en underbar dag allihop!
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0