Hard work work

Efter många om och men lyckades jag släpa mig iväg till skolan imorse trotts att jag inte sovit många timmar inatt! Men idag har mamma varit och hämtat ut lugnande medicin till mig så jag kanske kan börja sova! Vi får se hur det går!
Jag orkade bara vara kvar på skolan fram till lunch sen åkte jag till mammas jobb och har suttit och vilat i fikarummet ett tag och nu sitter jag och pluggar! Skriver ett debattinlägg om kost och dieter! Skrivit klart nästan hela, sitter nu och försöker googla mig fram till en grej men det går inte bra alls! Kommer ingen vart! Men ska googla vidare!
 
Vad händer ikväll då? Jag ska rida, mocka och såklart titta på let´s dance! Sen får vi se, Pauliina, Kristoffer och barnen kommer och även min medryttare Linda ska sova hos mamma o pappa inatt så jag kanske tar kväll tidigt och går och pysslar i nya lägenheten innan jag går och lägger mig! Ska upp senast halv 5 imorgon bitti så jag, Eva och Ellinor ska åka till Gävle på hundutställning imorgon och dom kommer och hämtar mig kvart i 6! Jag kommer inte alls vara trött! Inte ett dugg! 
 
Men jag ska ta och önska er alla en otroligt trevlig helg så ska jag förhoppningsvis kika in här senare ikväll och kasta in något kul!
 
Snart ett halvår sen vi var på vår första utställning i Vrigstad! Hon har växt, jag har blivit
säkrare och nu ska vi inta vår 4de utställning! Se upp Gävle! Imorn kommer russell teamet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0