På väg mot det bättre?

Nu börjar jag ju bli aningen bättre på att blogga igen! Så skönt! Hatar att låta bloggen stå! Men jag mår även lite bättre nu! Mamma frågade idag om hur jag mår och om jag mår bättre. 
Jag svarade "Jag mår skit, känns som att jag blivit överkörd av ett tåg, otroligt ont i kroppen, världens huvudvärk och dödstrött men jag har inte mått så här bra på länge!". Det låter ju bra.. eller något i den stilen.. Men mår faktiskt lite bättre och jag hoppas på att det fortsätter åt rätt håll!
 
Har föresten värsta planerna för bloggen! Har en otroligt bra idé på en design och så fort det blir fint väder och min kära fotograf och stylist (mamma) orkar så ska vi ut och plåta bilder! Har seriöst bästa idén! 
 
Vad gör jag nu då? Jo jag sitter i sängen och pratar i skype med en kompis och funderar på att sova snart!
 
Glömde nästan! Min lilla bebis Ice blir 1 år idag! Det är sjukt vad fort tiden går! Det känns som det var igår hon var 4 veckor gammal och fick plats i min hand!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0