Pain is your friend

Har varit i skolan i 4 dagar nu efter att ha varit hemma i nästan en månad! Idag kom bakslaget.. Vaknade med värk i hela kroppen.. Usch vad jag är trött på detta! Jag har en massa saker jag borde göra men jag pallar inte! Jag ska flytta i helgen/början på nästa vecka och jag har inte ens börjat packa! 
Ligger just nu bara i soffan och har ångest för att jag inte gör nånting och för att jag borde vara i skolan! 
 
Igår började jag redigera bilderna från Göteborg! Skärpan och ljuset var lite halv taskigt, men så fort jag är klar med alla bilder ska ni få se dom! Så länge får ni ett smakprov!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Sv: Tusentack!! :)

2014-03-04 @ 10:13:26
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0