Ska detta vara mitt så kallade liv?

Jag är så trött! Taggade jätte mycket igår kväll och skulle satsa på första hela veckan på säkert 2 månader.. Det sket sig... Vaknade med sån huvudvärk att jag nappt kunnat göra nånting alls idag och så hade jag som vanligt inte sovit något...  Och ännu sämre inatt eftersom att jag släppte ut katterna för första gången igår och den ena försvann! Stackarn var ute hela natten när det snöa. Men vid 12 tiden idag hittade jag henne som tur var! Nu myser hon i värmen! 
Imorgon satsar jag på att ta mig till skolan! Hoppas att huvudvärken går över inatt..

Vi på Kvinnersta har typ inte haft några studiedagar alls under året medan alla andra skolor typ haft skit många! Och imorgon skulle vi få studiedag halva dagen, så jag tänkte att man får väll vara glad över det man får! Tror ni då inte att skithögarna har tagit bort det så vi går heldag imorgon! Åh dom kan ta o dra nån annan stans
 
Bilder från i lördags kommer, här har ni ett smakprov! Jag och Ellinor i junorhandling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0