Tisdag 11 mars 2014

Idag är det exakt ett år sedan jag flyttade hemmifrån! ett år sedan jag flyttade in i min söta lilla tvåa! Den lägenheten har varit en perfekt första lägenhet för mig. Men idag tar jag och sover första natten i min nya lägenhet! Jag flyttar nu till en större lägenhet på gården. Jag, Ice och mina två katter flyttar nu in i en fyra tillsammans. Det är betydligt mycket mer plats än vad vi behöver men det känns otroligt flott att få bo så stort med en massa utrymme. Film på lägenheten kommer när jag fått i ordning där inne! 
 
 
Vad händer för övrigt denna vecka då? Jag har inte så mycket mer planerat än att fixa i lägenheten och på lördag ska jag och Ice till Gävle på hundutställning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0