Två koppar kaffe, en toalett och pälsglans!

Sitter i fikarummet på folktandvården i Lillån aka mammas jobb! Har druckit två koppar kaffe och är sjukligt kissnödig även om jag nyligen var på toa... Inte kul! Varför måste man bli så kissnödig av te och kaffe? Det är inte lätt asså! Haha, detta känns som ett otroligt nödvändigt inlägg! Men för att göra det lite vettigare så kan jag ju skirva att mamma slutar kl 19 och då kommer pappa och hämtar upp oss och så ska vi åka till City Gross och köpa pälsglans! Dom har erbjudande där så även om jag har en del kvar så passar jag på att köpa lite mer nu när det är så billigt! Sen blir det hem till sängen, typ. Jag borde i alla fall gå och lägga mig då men vi får se vilken tid jag tar mig i säng och ännu mer intressant, vilken tid jag somnar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0