14 maj 2014

Hej! Nationella gick inte alls som jag ville idag.. Det kändes bara skit! På eftermiddagen hade vi som sagt trav. Men min rygg har hållt på och krånglat hela dagen och en nerv under skulderbladet som hanar i kläm nu och då har hamnat i kläm så fort jag sträckt lite mycket på mig och när den kommer i kläm så fastnar jag i de läget, jag kan altså inte riktigt röra mig för de gör så ont! Så jag fick bara sitta med i rockarden då jag var lite orolig för att det skulle hända när jag körde! Sen körde jag en kort sträcka tills det började göra ont, då fick Ebba ta över igen! 
 
När jag kom hem kom Eva och Ellinor hit och trimmade Ice lite inför utställningen. Sen tog jag och Ice och tränade lite lydnad på gräsmattan innan vi stack ut på en liten joggingtur.
Nu ska jag ta och pugga lite! 28 dagar kvar i skolan och en del rester! Dags att ta tag i de nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0