8 maj 2014

Tidigt i skolan som vanligt! Fast det som är bra med de är ju att de är ett perfekt tillfälle att blogga på! Ingen som stör och jag har ändå massa tid över! Tänkte plocka upp datorn och sitta o tidsinställa lite inlägg men insåg att dotorn måste va fullladdad då jag ska sitta o skriva nationella uppsatsen i svenska nu på morgonen. Vore ju surt om den dog då! Har ju såklart inte haft tid och möjlighet till att åka o köpa LOKA eller något till provet med världens bästa Ebba har köpt med en till mig nu på morgonen! Snacka om räddare i nöden! 
I eftermiddag ska jag rida och motionera Ice! Lite plugg som borde göras också om jag orkar! Men vi får se! Bloggar senare idag! Får se om jag hinner skriva nåt under lunchen! Ha en bra dag med er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0