It´s morning again

Hej! Hundkursen gick jätte bra igår! Självklart morrade hon en del men förvånansvärt lite och hon hade MYCKET bättre kontakt! Hon hade faktiskt väldigt bra kontakt! Jag är så stolt över Ice! Hon blir bara bättre och bättre. Det är ju mycket jobb kvar men vi har kommit långt redan nu. Nu hoppas jag på att vi ska kunna gå fortsättningskurs i agility till hösten! Men vi får se! 
 
Idag då? Nu väntar jag på att dom älskade nationella proven ska börja för idag.. Suck.. Men det är inte så många kvar nu. I eftermiddag har vi trav, så då antar jag att vi åker ut till travet och kör eller något. Efter skolan får vi se vad jag gör men det blir nog städning och träning av Ice! 
Min fina galning<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0