Lika blöt om inte blötare eftermiddag

Ja rubriken säger väll allt! Det har regnat konstant idag.. jätte kul! Eller inte! Kan säga att min förkylning inte blivit bättre under dagen utan snarare tvärt om! 
På förmiddagen idag så mockade vi och så hoppade jag Nogge! Åh så härlig häst! Dock var jag besviken på mig själv då jag vart lite för mycket framåt när vi hoppa.. blää. Lärarn sa att jag red jätte bra o de såg riktigt bra ut förutom då att jag vart lite för framåtlutad precis över hindren. Men sista rundan gick klockrent så får väll nöja mig med de! 
Efter lunch åkte jag dock hem då jag var alldeles för kall, blöt o förkyld för att åka ut till travet och bli ännu sjukare! Så kom hem tidigt idag! 
Nu har jag städat lite hemma och tänkte ta o pusta ut lite o försöka bli av med förkylningen!
Gammal bild på Nogge!  Hade ingen bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0