Nu var det hemska över!

Nu är provet gjort.. Hemskt.. Magen höll sig åt rätt håll i alla fall, det är väll positivt antar jag. Men usch så dåligt det gick, fick bara en kvart att förbereda sig och med den ångesten är det inte lätt att tänka klart.. Så gick in där halft oförberädd med tunghäfta. Usch, mitt uttal och gramatik var hemskt. Är glad om jag ens blir godkänd. Och jag som varit borta så mycket, mitt betyg hänger verkligen på dessa prov! Såå där rök mitt B. Men gjort är gjort antar jag.
Nu ska vi försöka focusera på något positivt!
I eftermiddag ska jag på lydnadskurs med Ice, det ska regna.. Är inte taggad alls! Ice är ju så bitchig, det är ju därför jag ska dit, för att få hjälp med det, men vill inte va i regnet och som det ser ut ska det regna även nästa kurstillfälle. Så, jag känner att detta med att vara positiv sket sig. Men nånting bra borde jag komma på! Jo! Jag är inte helt död än så länge! Bara halft. 
 
Ha en bra dag så hörs vi senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0