Programridning

God morgon! Jag inser mer och mer hur bra den här tiden är för att blogga! Jag är ju till och med själv så ingen kan klaga på att jag är osocial! 
Igår red vi ut på eftermiddagen! Jag red Silver som är ridstallets kallblodiga travare! Underbart säger jag bara! Kände mig som hemma! När jag kom hem gick jag raka vägen till stallet och tog kallblodiga travaren nummer 2! Red ut på Tura o tränade hela tiden på kort trav och galopp. Måste ta tag i det där nu om vi någonsin ska få till joggen på henne. Hon var förvånansvärt duktig! Är så stolt över min prinsessa! 
Idag är det programridning som står på schemat nu på förmiddagen. Det är pay and ride om en vecka och som det ser ut nu så lånar jag en av skolhästarna och är med! Vore jätte kul att få rida för dommare! I eftermiddag så blir det tyvärr ingen ridning. När jag kommer hem så ska jag packa (alltid i sista minuten) fixa stallet och åka till Stockholm över helgen. Mer om de senare! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0