Today is the day

Ja ni, det är redan fredag! Känns som att det var måndag igår! Det är sjukt och helt underbart va fort tiden går. Kan inte fatta vad som hänt med detta året, det är inte ens ett halvår kvar tills jag blir 17 och ännu bättre, inte ens 1 och ett halvt tills jag blir 18!
Vad händer denna fredag som helt plötsligt bara var här? Nu på förmiddagen är vi på rid men tror vi skulle ha teori eller något sånt, efter lunch har vi historia o sen slutar vi! Hem o sova! Eller inte, för idag är dagen! Nej men det är ju pay and ride här på Kvinnersta och jag har ju sagt att jag ska rida Bella då.. Vad har jag gett mig in på? Kan westernryttaren Juliette ta dig igenom ett dressyrprogram som ska se bra ut? Det återstår att se! Men det kan ju va kul att en gång i livet ha ridit dressyr för dommare! 
I kväll vet jag inte vad jag ska göra, let´s dance är ju slut så har ju inte ens något att titta på!
 
Imorgon är det 1 år sen vi var och hämtade Ice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0