Välbehövd bloggpaus

Jag brukar inte ta en bloggpaus utan brukar nu o då skriva nånting vare sig jag orkar eller inte! Men nu har jag haft en liten paus på en vecka och har försökt att verkligen inte tänka på bloggen! Har haft så fruktansvärt mycket att göra och är så trött! Men nu är jag tillbaka! 
Tura och Ice mår bra! Va hos Eva o Ellinor igår. Jag, Ellinor, Östen och Ice gick till hundrastgården en sväng och lät hundarna busa av sig lite innan vi satte igång o börja träna lite rallylydnad! Det gick väll helt ok med tanke på att Ice var nån helt annan stans i sina tankar! Efter träningen så fick Ice ställa sig på trimmbordet! Inte hennes favorit syssla direkt.. Men snygg vart hon. Eva sa även att de ser ut som att hon är på väg att börja löpa! Så de återstår att se! Hon får gärna göra de nu så att hon inte gör de när vi är i Marma eller på national! 
Nu ska jag strax börja röra mig mot skolan och skriva nationella prov! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0