8 oktober 2014

Det är ju sjukt vad tiden går! Det är liksom redan oktober! Vart har detta år tagit vägen?! 
Vaknade imorse och låg kvar i sängen en stund och kollade facebook på mobilen. När jag skulle kliva upp upptäcker jag att det är blod på lakanet precis under kudden och på kudden, sen ser jag att jag har blod på hela handen och mellan fingrarna och överallt. Försöker desperat hitta vart blodet kommer ifrån och hittar ingenting. Sen när jag går och tittar mig i spegeln i badrummet där de är bättre ljus än i sovrummet så upptäcker jag så småningom att de var näsblod. Men fatta paniken när de är massa blod o man inte har en aning om var de kommer ifrån! 
 
Ha en bra dag så hörs vi senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0