Dör på dessa håltimmar

Bara 20 min kvar på min 3 timmar långa håltimme... Orkar inte, har inget direkt att plugga på just nu så har läst igenom lite anteckningar och tittat på ett avsnitt av once upon a time. Blir seriöst galen. Och får så äckligt ont i ryggen av att sitta på dessa bänkar, dom är gjorda så att jag sitter i en sån ställning som tar livet av min stackars lilla rygg. Sitter jag vet inte hur många timmar i veckan på dessa bänkar, om jag sen går här i tre år kommer min rygg att ha gett upp, måste hitta ett bättre ställe att sitta på!
Ja så detta var alltså ett extremt intressant inlägg om mina håltimmar och min stackars rygg, intresseklubben bör anteckna detta.
 
Det är här jag vill vara just nu, best place on earth.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0