Mina hästar gör mig hel

Åh vad jag älskar mina hästar! Dom gör mig så lycklig! Igår grät jag glädjetårar när jag red Tura! Eller ja en del av de var fartvinden som gjorde att tårarna spruta men även en del av ren glädje. Först hade jag ridit ett helt underbart pass på Delilah i skogen och sen galopperade jag på ett fält och upp för en backe och de gick så fort och jag var så otroligt lycklig så jag grät. Det finns inget annat som kan få mig att känna mig så lycklig som mina fantastiska hästar gör! Utan dom vore jag inget! Helan o halvan som jag jag brukar kalla dem, mitt kallblod och mitt varmblod, varandras motsatser men båda är helt perfekta i mina ögon!
Bild från igår, Wilma o Ella framför 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0