Denna förkylning dödar mig!

Suck o stön. När ätningen äntligen börjat gå bättre lyckas jag dra på mig en extrem och helt hemsk förkylning.. Och då vart det sämre igen aldrig ska man få vara bra! Så äter som en liten myra, sover dåligt och slappnar aldrig av. Men nu ska vi vara lite positiva! Har håltimme fram till 15.55 (den började 12.45). Har ingen riktig aning om vad jag ska hitta på, skulle vilja åka hem och städa lite o sen åka tillbaka men de kommer ju inte funka så.. Så jag ska skriva lite på min uppsats på samhällsknskapen. Bytte från centerpartiet till sverigedemokraterna. Centern väcker inga känslor hos mig, de gör inget parti mer än SD och det är ju lättare att skriva om nånting som väcker känslor och som man har en åsikt om.
 
  
Sorry för alla insta bilder, men kan inte föra över några bilder från telefon till denna
skoldator. Den suger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0