1 december

Hej på er!

Som ni ser har jag min lilla traditionella julkalender igång igen med ett julklappstips om dagen fram till julafton. Detta är grejer jag själv skulle vilja ha så är det någon bekant till mig som inte vet vad du ska köpa så har du lite tips här! Haha. 
 
Hoppade upp på Lalle igen efter en vecka från hästryggen. Hon är ju inne i en hemsk period just nu, så när det inte passar fröken står vi på bakbenen. Men eftersom att jag inte suttit där uppe på en vecka valde jag att stryka damen medhårs idag. I skritten tycker hon det är tråkigt och nör hon tröttnar o det blir lite jobbigt börjar hon dumma sig så idag skrittade jag igång henne lite och sen travade vi mest bara för att stimulera muppen lite. Efter lite travjobb arbetade jag henne lite i skritt, travade lite till och sen gav vi oss. Red inte länge alls idag men kände att vi behövde ett lugnt pass som kändes bra och där vi kom överrens eftersom att vi haft en hel del delade åsikter på sistone. 
 
Jag har en inflamation i vänsterarmen som inte vill ge sig så jag kan inte hålla henne så länge i vänster varv innan den gör så ont så att jag måste släppa. Har nu börjat äta djävulsklo och hoppas på förbättring. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0