10 december 2015

Halloj!
 
Var så otroligt trött igår så orkade inte få ner några ord alls här. 
Jag, mamma och Marika bestämde oss för en lugn skrittur.. Jo men tjena, Lalle var hyper taggad men lugnade sig nu och då. Men vi bestämde oss för att ändå trava och galoppera lite. Vart en galopp och den vart ju lite sådär. Lalle gick sist och hon förstod inte att dom andra började galoppera utan började själv trava lite sakta och när hon väl fattade att det var galoppskänkeln jag gav henne så for hon iväg. När vi började närma oss slutet på backen började jag försöka bromsa in henne. Bromsen fukade inte alls, tillslut tog det stop rakt in i Lajos.
 
Finns nog ingen häst som faktsikt springer rakt in i saker utan att tänka alls! Hon springer rätt in i ridbane staketet om jag styr henne mot det och igår rätt in  i Lajos. Inga tendenser alls till att ens börja lugna ner sig. Utan bara full fart in i Lajos. Hon måste ju seriöst stänga ögonen när hon springer!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0