Balettdansös

Hej på er! 
 
Började dagen med att försova mig och kom sent till skolan, bra jobbat där.
 
Tanken med Lalle idag var att vi skulle ut och klättra men kom ner till stallet stax efter 3 och valde då att ta ett pass på ridbanan med belysning och rida ut imorgon när det är ljust eftersom att jag kommer hem lite tidigare då. Men det gick bra med Lalle idag, i början reste hon sig några gånger, men hon har slutat backa o dumma sig, nu reser hon sig bara (eller ja bara o bara haha). Men jag känner lite som såhär! Det är hårt i backen, det finns någon enstaka isfläck på ridbanan och Lalle kan få fnatt och vi kan slå över (vi har varit nära på att göra det en gång när hon reste sig och kasta sig rakt upp i luften). Så idag testade jag att jobba henne i en lite längre form än vad jag ska jobba henne i just nu och då höll hon sig på mattan! Hon slängde lite med huvet men reste sig inte. Så nu jobbar vi på det och tar sakta men säkert och kortar upp henne.
 
Haha nu är jag inne i bloggandet igen, kommer hela tiden på mig själv när jag gör något som t.ex. rider att jag tänker på hur jag ska kunna formulera det jag gör på bästa sätt i ett blogginlägg. Haha nej jag är inte skadad efter alla år av bloggandet. Men  det är bra, ju mer genomtänkta inlägg desto bättre ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Jen

Men usch, bra att du hittar sätt att få henne att hålla sig på mattan. Det gör jäääävligt ont när de slår över :(

2015-12-02 @ 22:20:10
URL: http://www.sparkles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0