Feber

Hej på er! 
 
Jag ber om ursäkt för att jag inte loggade in här igår och visade täcken på att jag lever. Men började gårdagen med att ta ut hästar och åka till gymmet. Haha klev in där och kände knappt igen löpbandet! Kliade mig i huvudet och höll mig till crosstrainern och löpbandet. 
Efter gymmet gick jag och sa hejdå till min mor och fick ner på stan för att köa till mig biljetter för att se Martin, Simon och Amanda på fredag när dom kommer till Linde. Otroligt vad folk det var som köade! Helt sinnes! Men jag fick dom biljetter jag skulle ha, men det var otroligt många som inte fick nårga biljetter alls. Sen var det skola och efter det stall. Lalle fick stå igår då jag mådde riktigt dåligt och hade feber igår, tog in henne och mös med henne bara. 
 
Behövde inte gå på första lektionen idag så börjar inte förens 12:50. Skönt med sovmorgon. Är dock fortfarande dålig och har feber. Men åker in till skolan och försöker i alla fall. Efter skolan ska det mockas och Lalle måste motioneras. 
 
Ha en bra dag så hörs vi!
 
 
Detta var en av tre köer,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0