God morgon!

Jag sitter sen en halvtimme tillbaka i skolan och pluggar inför mitt ekonomi prov jag har kl 9. Inte alls taggad faktiskt. 
 
När jag la mig i sängen igår fick jag otroligt ont i ryggen, varför vet jag inte, men tänkte att detta sover jag bort. Jo tjena.. Jag har så ont idag så jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. När jag går känns det hyfsat, men när jag sitter hugger det något vidrigt i ryggen. Vi får se om det går att rida idag, men annars tömkör jag nog Lalle. 
 
Just nu vill jag krypa ner i sängen med något varmt och gott o dricka och titta på gossip girl! Sett hela serien två eller tre gånger men känns som att det är dags för en omgång till! 
 
Bild från weheartit, men detta är typ drömmen just nu! Kanske får bli ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0