Lördag

Hej på er!
 
Lalle fick vila igår också då jag var helt mörbultad efter min olycka. Idag valde jag att jag skulle longera henne i några minuter så att hon ska få röra på sig. Hon har energi i kroppen i alla fall.. Haha hon for i luften och var väääldigt pigg. Imorgon får vi se om jag hoppar upp på henne eller om jag hittar på något annat.
 
Har varit hos farmor och ätit julbord. Vi äter alltid där på julaftom men min farbror och hans fru ska vara i England över jul så för att hinna träffa dom lite så åt vi där idag också. Nu ligger jag i soffan med Ice och tittar på gossip girl. Senare ikväll kommer Jesper och plockar upp mig så ska jag med när han jobbar och sen hjälpa honom i stallet imorgon. 
 
Ha en trevlig lördagskväll med er så hörs vi imorgon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0