Måndag

Hej på er! 
 
Vet att det varit dött men har mått dåligt och det har varit väldigt mycket. 
I fredags var jag och såg Martin Almgren och dom andra idolfinalisterna i Linde. Stod längst fram så såg allt på nära håll! Måste även säga att det är tur man inte har svagt hjärta då jag stod bredvid 4 gigantiska högtalare. Var en riktig upplevelse och alla tre är fantastiska artister! Hade en underbart trevlig kväll.
 
Lalle då? Jo hon är gallig i ena bakbenet, upptäckte de i lördags.. Inte halt eller öm men gallig från knät och neråt, vi får se om det går över snart, blivit bättre i alla fall så går åt rätt håll. Men tanke på hur mycket skador vi haft på sistone är jag väldigt orolig faktiskt, men jag hoppas på de bästa. 
 
Här är lite bilder från i fredags.
 
 
Fler bilder kommer
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0