Nu så!

Imorgon går jag på lov! Eftersom att Ice är dräktig och ska valpa precis efter nyår så komer jag spendera hela lovet hemma och ha en massa tid över så ska det läggas en massa tid på bloggen. I helgen är tanken att göra iordnong inlägget om Lalle. Tanken är att jag ska filma lite och skriva lite, så det blir lite blandat. 
 
Imorgon ska jag försöka ta mig ut på en skrittur om armbågen inte gör allt för ont. 
 
Ber om ursäkt för att julklappstipset kom upp så sent, hade de tidsinställt på klockan 7 imorse men den krånglade så upptäckte vid klockan sex att den inte kommit upp. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Denise

Åh vad spännande med valpar! :D

2015-12-17 @ 19:37:53
URL: http://flingans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0