Ny trevlig vana

Hej på er!
 
Blir lite lätt irriterad på mig själv just nu. Lyckades försova mig idag, vaknade 7:15 när mamma ringde, skulle ah klivit upp klockan 5. Så kan det gå! Detta var andra gången denna vecka. När började jag med detta liksom?? Suck, blir lite lätt irriterad på mig själv. Men men.
 
Slutar 13:25 idag men ska vara kvar och träna inför julavslutningen så åker hem runt kl två. Stormvarning idag, så när jag kommer hem är det nog bara att traska ner till stallet ocg plocka in hästarna. Nej jag är inte den som tar in dom för minsta lilla, men det skulle blåsa upp till 22m/s och då finns det risk att det blåser ner grenar och så vidare så då väljer vi för hästarnas säkerhet att plocka in dom. Jag som skulle rida idag.. Lalle får en ofrivillig vila, om inte någon av er vill komma och bygga ihop ett ridhus åt mig?
 
Från en sak till en annan, jag har funderingar på att börja göra lite videobloggar igen, är det något ni vill se? Isåfall, har ni några önskemål om vad dom ska handla om?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0