Slö lördag

Hej på er! 
 
Usch vilken slö dag detta har varit. Jag somnade kl 5 imorse så satte inget larm. Vaknade lite för sent enligt mig själv ;). Inte gjort något vettigt alls idag mer än stallet. Ingen ridning idag heller eftersom att det blåser storm ute. Får hoppas på att det blåser mindre imorgon! Ska i alla fall försöka longera Lalle imorgon. 
 
Lite lätt rastlös måste jag säga att jag är! Vill hitta på nånting men vet inte vad! Dra ut kanske? Men med vem? och för vilka pengar? Jesper ska jobba inatt så han kan inte men finns ju annat folk man kan fråga. Men då var det dehär med 40kr på kontot... Såååå en annna gång kanske? Ska dock försöka ta och lägga rastlösheten åt sidan en stund och fixa lite inlägg till bloggen. 
 
Ha en trevlig lördag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jen

Hoppas du hittade något kul att göra och fick en bra kväll :)

2015-12-06 @ 17:46:36
URL: http://www.sparkles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0