Tar en paus

Värk och ensamhet botas bäst med gossip girl maraton! 

Lalle idag.. Högexplosiv är nog det rätta ordet. Vi klättrade och jag trodde jag skulle få både en blåtira och fläskläpp, haha. Klättra med en häst som blir arg på bettet och slänger upp huvet. Sen tänkte jag rida hemåt med eftersom att hon fortfarande var högexplosiv valde jag att jobba henne lite i grusgropen. Vänster varv gick riktigt bra, höger... Ja ni.. Vi stod på bakbenen ett par gånger och protesterade högljutt! Men det är Lalle i ett nötskal. Hon var så förbannad på mig så att hon vart genomsvettig av att skritta. Damen med liiite för mycket egna åsikter! Hon kanske innerst inne är ett fuxsto;). 

Blair and Chuck, så otroligt fina tillsammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0