Hästarna är min räddning

Vad vore jag utan hästarna? Jag har varit sjukskriven en längre period nu i vintras och vad vore jag utan hästarna? Har istortsätt bott i stallet! Inte bara mitt eget utan även Jespers och har även varit med honom lite på hans praktik. Utan hästarna hade man en massa extra pengar, massa ledig tid och antagligen bättre betyg. Men skulle jag inte ha stallet att gå till skulle jag klättra på väggarna och krypa ur mitt eget skin! Hade jag inte haft hästarna som höll mig utanför lägenhetens fyra väggar skulle vägen tillbaka till vardagen varit mycket längre och svårare! Hästarna har hjälpt mig nåt enormt och kommer alltid vara en stor hjälp för mig! Vad vore jag utan dessa fyrbenta saker?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0