Är det värt det?

Är hästarna verkligen värda tiden och pengarna vi lägger?
 
Jag har många gånger tänkt tanken, tänk vad mycket tid och pengar man skulle ha över om man inte hade häst! Inga sena kvällar i stallet, inga hovslagarräkningar eller halta hästar. 
 
Vi hästägare lägger otroligt mycket pengar på våra hästar! Jag kommer ändå lindrigt undan med eget stall och otroligt låga höpriser och gratis strö. Men ändå går i stort sätt alla mina pengar till hästen. Men jag skulle bli tokig om jag inte hade stallet att gå till! Jag vet dom korta perioder jag varit hästlös, jag vart helt tokig, höll på att klättra på väggarna! Så jag skulle aldrig kunna sälja hästarna och bestämma mig för att satsa på skolan. Det skulle inte gå! 
 
 
Detta är värt allt! Detta är livet och min favoritplats på jorden. 
 
Vad är era tankar kring detta? Tror dock att de flesta hästmänniskor har samma åsikt som mig ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

En gång hästtjej alltid hästtjej ;)
Skrev ett inlägg om det tidigare idag, gå gärna in och läs :)

2015-11-04 @ 12:25:21
URL: http://nouw.com/sannapetersson
Postat av: Jen

Definitivt. Det är en livsstil och pengar är bara ett nödvändigt ont ;)

2015-11-04 @ 18:24:55
URL: http://www.sparkles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0