Blöt ridtur

Vart en skrittur med Marika idag. Det skulle bli en mysig tur med lite skitsnack osv! Men nej.. Lalle var hyper pigg och regnet öste ner! Vi båda var genomblöta och iskalla när vi kom tillbaka... 

När jag kom hem från stallet lagade jag mat, mixad grönsakssoppa med kyklingbitar. Ruskigt gott är det! 

Sen tänkte jag duscha men nej, kom på idén att lägga mig i ett varmt bad eftersom att jag fortfarande var frusen! Jag har inte legat i ett badkar på 5 år, sist jag låg i ett badkar somnade jag... Redan då var jag så stressad så att jag inte kunde slappna av. Haha, efter en kvart snurrade de så mycket i huvet så jag fick ge upp! Men fryser iallafall inte längre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0