Kluven

Åh, fick ett erbjudande igår.. Ett erbjudande som jag för några månader sen inte hade tvekat till att tacka ja till! Men idag? Hmmm allt ser väldigt annurlunda ut! Jag är så otroligt klven, jag skulle gärna ta båda vägarna samtidigt! Eller avvakta några månader.. Jag vet inte. Jag tänker inte säga vad det hanslar om, inte än i alla fall. Vad gör man när man trodde att allt var perfekt men får en chans att kanske göra det mer perfekt, eller det kanske inte blir mer perfekt. Det kanske blir sämre? Eller så kan det bli bättre? Jag vet inte vad jag ska göra!

 

Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna.se - En del av HorseSpot

Söt häst!

Svar: Tack! Hon är så otroligt söt! :) Hero är väldigt fin han med :D
Juliette

2015-11-13 @ 20:03:34
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0