När det flyter på

Första lektionen idag började med semenarium om filmen gökboet i psykologin. Vi fick sedan ett grupparbete som sedan ska presenteras muntligt. Men jag har en underbar lärare som vet att jag inte gillar grupparbeten och får fullständig panik när jag ska ha en muntlig presentation så hon sa att jag kan göra en skriftlig inlämning istället! Grym lärare!
 
Har sen typ en teatergrej på kommunikationen och argumenterande tal på svenskan... Aja bara bita ihop. 
 
Har lunch just nu, men som vanligt spenderas den som blogg tid och tid för att leta inspiration eller plugga. Har sen en lektion kvar på 45 min men den ska spenderas med att öva  inför julavslutningen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0