När det vrider sig i magen

Jag satt fridfullt och tittade på Beck när jag insåg att jag ska hålla argumenterande tal imorgon. Jag har haft sådan ångest för detta tal så jag har inte klarat av att skriva det. Jag har underbara lärare som kompromissar och gör så att ajg ska känna mig så bekväm som möjligt och placerar mig i grupper som jag får vara med och påverka. Men inte denna lärare... Hon har bar sagt att jag måste hålla detta tal och har dessutom placerat mig med den halvan av klassen jag känner mig minst bekväm med och den som det är flest i.. Jag har försökt prata med henen flera gånger men hon bara avfärdar mig, jag vet inte om hon bara är hård men jag tror inte att hon förstår hur hemskt detta är för mig. 
Så nu har jag skrivit ett mail och sagt att jag inte tänker hålla något tal imorgon och om hon har någon annan lösning på problemet.
 
 
Brukar få höra att jag är larvig och att det bara är att ta tag i sig själv, men jag har inte fått ner mer än det ni ser på bilden. jag får sån panikångest så att jag blir helt blockad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0