Nöjd hästägare

Idag var Lalle riktigt fin! Först gick vi igenom det vi fått i läxa, när hon överträffat min förväntan tog vi och red ut en sväng. Lät henne galoppera av sig lite och även där skötte hon sig riktigt bra både i ökningar och avsaktningar. Det är otroligt hur snabbt det tar sig! Men jag är otroligt nöjd med min flicka, detta kommer bli grymt! 

Vädret idag dock... Skinande sol hela förmiddagen, sen rätt vad det var när jag skulle ner till stallet så öste regnet ner... Gick och började mocka, och 15 min senare sken solen igen! Mysko väder, men sen höll sig solen framme hela eftermkddagen och så kom regnet nu på kvällen. 

Imorgon får hon sig en välförtjänt vilodag. Ska till Jesper och hjälpa honom och sova där! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0