Sjukling

Hej på er!
 
Inatt har jag inte sovit mycket alls, har mått skit under hela natten så när klockan ringde imorse insåg jag att det går inte. SÅ jag sjukanmälde mig och skrev då ett mail till min lärare om anledningen (detta för min höga frånvaro denna termin som hon kommenterat väldigt bittert). Hon svarar men hoten om att csn i stort sätt skulle kunna plocka bort mitt studiebidrag redan nu... Så svarade glatt att jag misstänker att jag kanske har magsjuka men att ajg ska vara på plats imorgon... Nu mår jag dock bättre efter att fått några timmar icke sammanhängade sömn under dagen. Har även fått i mig lite kaffe nu och även om det vrider sig lite i magen på mig så verkar det gå bra. Natten var hemsk, satt på toagolvet kallsvettig och inte långt ifrån att tuppa av... 
 
Men men, nu får det vara skärpning och bara åka till skolan oavsätt vad! Om jag så sover igenom lektionerna eller smittar hela klassen med magsjuka.... 
 
Nu har ni fått höra på mitt gnäll ;) Men jag ville faktiskt skriva ett litet tack till er! Även om jag just nu anser att denna blogg inte är så läsvärd alls med min tråkiga design och allt så stannar ni! Och igår hade jag fler besökare än vad jag haft på länge! Det har även börjat trilla in lite kommentarer nu och då vilket gör mig otroligt glad. Tack för att ni är så underbara! Jag ska göra en satsning på bloggen, men jag vet inte om jag har möjlighet till det nu, kan hända att ni får vänta till runt nyår, men i början av 2016 ska jag kicka igång denna blogg på riktigt! 
 
Med tanke på dagens mående så fick finingen vila idag. Var endast ner och mockade
en snabbis. Imorgon tar vi tag i min muppunge igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0