Tisdag

Tänkte starta med att säga att jag tagit några vilodagar och därför inte bloggat, men insåg att det snarare varit tvärtom! Har varit så fullt upp så jag har inte hunnit eller orkat blogga. 
 
I lördags var det Vrigstad tur och retur och i söndags hjälpte jag Jesper att måla klart hans stall eftersom att han körde mig i lördags. 
 
Igår mådde jag inte bra alls när klockan ringde 04:50 och sjukanmälde mig för en lugn dag hemma.... Släppte ut hästarna vid 7, gick o la mig en stund till innan jag gick upp och satte mig vid köksbordet för att plugga. Pluggade en stund sen var det stall och Lalle. Longerade Lalle på åkern. Inga inspänningar utan bara för att hon skulle få springa av sig lite. Hade tänkt rida ut men det blåste så otroligt och jag orkade inte sätta mig och jobba med henne, för trött i kroppen. 
 
Sen kom Jesper ochhämtade upp mig och vi åkte en sväng till Kumla då han hade ett ärende dit och sen Örebro och tillsist Hovsta för att plocka upp lite hästmat, eller ja lite, kändes som att vi hade hela bilen full, haha. 
 
Är i skolan, slutar 13:05, då ska jag hem, äta, mocka, rida och sen plugga! Brukar vara rätt lugnt med plugg direkt efter loven med inte denna gång...
 
Hörs sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0