Uteritt med Marika

Som rubriken lyder! Idag vart det uteritt med Marika och Lajos. Både Lalle och Lajos (Tiger och Puh) var helt hyper och skit pigga. Haha ena galnare än den andra. Men ridpasset gick bra, bara min kropp som snart säger upp sig. Ska nog ringa min häxdoktor och be om antiinflamatoriskt. Usch nej, bättra på kosten, börja röra sig och ta tag i livet? Kanske först o främst ska börja med att äta nånting? Är sällan jag äter nånting innan kl 13, när ajg går eftermiddag är det ofta som jag inte äter nånting alls på hela dagen förens jag kommer hem vid 18 tiden. 
 
Nej nu börjar min arm göra ont av ansträngning av att skriva.. Haha känns ju löjligt! Så vi höres.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0