Dött internet

Hej! Internet har inte fungerat sen igår och telefonens internet har också krånglat en hel del! 
 
Igår kom en gammal vän till mig förbi och vi gick och tittade på hästarna och pratade om allt mellan himel och jord! Riktigt trevligt. 

Lalle longerades på åkern igår, riktigt pigg är hon, men det är hon alltid. Haha. Idag vart det ridning. Skritt och trav på banan, lite olika övningar och så avslutade vi med trav och avskrittning på åkern. Usch andra barbacka passet och svanskotan börjar redan säga ifrån... Imorgon ska jag testa mammas sadel på henne och kolla om den sitter bra, gör den de så får jag låna den tills jag köpt mig en ny.
 
På lördag styr jag och Jepser bilen mot Vrigstad! Ice ska lämnas på parning!!! Taggad till tusen! Vart lite hastigt och lustigt bestämt idag. Hon ska paras med en fin hanhund som ingen har använt förut, så ska bli riktigt spännande att se resultatet! En slät fin liten hane vid tilltalsnamnet Ungen. Har själv ställt honom några gånger, han är en riktigt trevlig hund. Tror att han och Ice kan komplettera varandra rätt så bra! 
 
Älgen Lalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0