Första ridpasset!

Klockan är 11 och jag har släppt ut hästar, matat fåren som nu går inne, mockat och ridit min älskling! Har även hunnit med att sitta en stund på soffan.
 
RIder som sagt barbacka på Lalle nu när jag inte har sadel. Måste säga att hon var ruskigt fin för att inte ha haft ryttare på ryggen på två veckor. Väldigt pigg men det är hon alltid. Riktigt fin var hon. Vart faktiskt lite trav, hon skötte sig riktigt fint! Skulle nästan säga att hon är finare än sist jag red henne. Riktigt underbar var hon. Detta känns super, vi ska bara få tag i en sadel så är det bara att tuta och köra. Nu är jag lycklig och ser såååå fram emot att rida min älskling imorn igen!
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0