Hoppat på älsklingen

Började ridpasset men att böja lite på henne. Få henne att mjukna upp lite i kroppen. Sen tränade vi lite avsaktningar, på henne är det nästan A och O att träna avsaktningar just nu. Att få henne att gå framåt är inget jag har några problem med, den går framåt utan protester! Men avsaktingarna har vi lite delade åsikter om ibland. 
 
Efter att jag fått ner henne på jorden så tog vi och red över bommar och avslutade passet med att hoppa lite. Vart lite mer ordentligt denna gång. Hon är riktigt underbar! Även om jag två gånger orakade att hon hoppa av på tog för nära och rev så hoppar hon! Hon visste själv att detta kommer aldrig gå, men istället för att göra som de flesta andra hästar och då stanna, så gjorde hon allt hon kunde för att rädda situationen. Hon är så ärlig och underbar. 
 
Otroligt fin himmel ikväll! Jag ber om ursäkt att alla bilder är så kassa, men när 6s:en kommer ut ska jag hämta ut en och då blir det betydligt mycket bättre bilder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0