Lördag

Hej på er! 
 
Tog lite sovmorgon imorse, sov till typ kl 8 men låg och drog i sängen och pratade i telefon till halv 10. Strax efter 10 drog jag och Marika till stall Ohlén. Haha tredje helgen i rad jag är där! Men dom har ju utförsäljning då dom ska stänga ner butiken och nu i helgen har dom 75% rabatt på det sista som finns kvar! 
Jag köpte med transportskydd, en piké, boots och en julklapp till Wilma. Tror det var allt. Dom hade inte mycket alls kvar och det var så fullproppat på folk så det var hemskt. 
 
Har precis kommit hem från stallet. Lalle är ju öm i musklerna så idag slängde jag på henne skydd och fleecetäcke och gick en runda på några km, Ice fick även följa med på prommenaden. Imorgon blir det en lugn ridtur.
På tisdag ska hon behandlas med laser så jag hoppas de mjukar upp henne lite. 
 
Hon var inte ett dugg sugen på att vara med på bild idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0