Måndag

Hejhej!
 
Varit in på möte i Linde på morgonen och nu sitter jag i skolan. Slutar 17 idag och då ska jag hem och plugga. Funderar på vad jag ska göra med Lalle idag! Hon kommer stå imorgon då hon ska behandlas med laser så vill helst inte låta henne stå idag, men har rätt mycket att göra! Men vi får se. Ska även försöka hinna med att börja trimma Ice! 
 
Igår red jag ett kort pass på bana med Lalle. I skritten var hon rätt så frustrerad men det är hon oftast innan hon får trava lite. Men sen skötte hon sig fint förutom precis när jag fattade vänster galopp, då brallade hon lite men var sen mycket bättre än vad hon varit! Så var riktigt nöjd med henne igår. Nu hoppas vi på att lasern ska göra susen och att hon kan fortsätta gå mot de bättre. 
 
 
Har håltimme om ett tag, ska försöka skriva ihop lite inlägg då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0