Ridning 2 oktober 2015

Vart ingen ridning med Marika idag, tänkte rida ut ändå, men det blåste så otroligt mycket så ville inte ge mig ut ensam, så valde ett pass på banan istället. Idag var hon.. ja ni... Pigg och inte alls sammarbetsvillig. Avsaktningarna var det otroligt mycket tjaffs i.
 
Sen för att komma undan så går hon alltid i sidled och går ofta på staketet men lyssnar ändå när man ber henne gå bort från de. Men denna gång tryckte hon sig bara närmre och närmre och tillslut tror jag hon vart förbannad på staketet och reste sig och kastade sig rakt upp i luften! Det var inte långt ifrån att jag åkte av och inte heller långt ifrån att vi slog över. Måste säga att det var lite små obehagligt när vi var uppe i luften! Men när vi kommit ner på backen igen så stod hon så lugnt o snällt på alla fyra! Haha min lilla knäppgök!
 
Gick inge bra alls att ta bgilder idag.. Det började skymma och då blir dom bara suddiga och hon ville bara komma till mig! Men där har ni något! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0