Seg dag

Segat mig igenom dagen! Ringde vårdcentralen imorse och fick en tid efter 3. Har städat lite, varit ute och plockat av hästarna täcken och varit in till läkaren sen hadlat och hämtat ut paket. Har även ringt och fixat med lite papper på Lalle och bokat tid för vaccination på henne. Känns som att jag inte gjort något alls idag. 
 
Men nu sitter jag och väntar på att Marika ska höra av sig så vi kan ut och rida! Känns som ett bra sätt att avsluta veckan, ta en härlig ridtur och snacka massa skit. 
 
 
Detta är helgens dryck. Köpt på mig några paket nu, det och penicillin är något jag kommer bli trött på rätt så snart! Men i väntan på Marika sitter jag och dricker detta, läser bloggar och lyssnar på musik. 
 
Ha de gött så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0