Stanna upp och andas

Usch spelar ingen roll om jag sover bra eller dåligt! Jag är så otroligt trött. Jag tror jag återigen börjar närma mig den där väggen alla pratar om igen. Nu skulle jag behöva en veckas semester med sol... Jag mår så otroligt mycket bättre i värmen. Eller ja en månad i solen satt inte helt fel.. Inte bara för att det vora skönt, men för att jag verkligen skulle behöva de.. En månad är lagom då det tar 1-2 veckor för mig innan jag klarar av att släppa allt och faktiskt slappna av. Sen ska man ha lite återhämtningstid också. 
 
Nu måste jag försöka stanna upp på något sätt. Får ta ett steg tillbaka i nån ände, frågan är bara vart? 
 
 
Lalle ska ju laserbehandlas idag, så ingen ridning idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0