Stress och lite mer stress

Hej på er! Varit så otroligt mycket på sistone så jag ber om ursäkt för lite halvdann uppdatering, har inte orkat tänke på bloggen.
 
Lalle och jag tog ett lugnt pass på åkern tillsammans med Marika och Lajos. Lalle är lite öm i kroppen så hon får ta det lite lugnt nu. Det behöver jag också för den delen. Har förmodligen inflamation i armen eller något då min vänsterarm inte alls är med på noterna. Kan inte anstränga den mycket alls innan den börjar göra så ont att jag inte kan hålla stöd i tygeln. Axeln började krångla igår också så tror min arm behöver lite lugn o ro ett tag. 
I vanliga fall hade jag skitit i att armen gör ont och bara kört på så mycket det går och lite till men eftersom att Lalle också är lite öm så passar det ju faktiskt lite bra! Så ofrivillig men behövlig vila för min del! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0