Torsdag redan!

Oj vad tiden flyger!
 
Gårdagens ridpass gick underbart! Vi började på ridbanan och tränade en hel del avsaktningar och halter, det behöver verkligen mitt lilla krutpaket träna på. När hon kändes mjuk o fin i alla gångarter gav jag mig ut på åkern brevid ridbanan, vi galopperade hela vägen bort och hem (!!!!) i samlad fin galopp. Lalle är underbar! Även om hon är otroligt pigg o explosiv så när det väl gäller så går hon som en klocka! Älskade häst. 
 
 
Nu sammarbetar min kropp inte alls! Inte nog med magbesvären och nu huvudvärk så har jag ursinvägsinfektion... Har varit upp MINST en gång i timmen inatt för att gå o kissa.. Det är alltid lika underbart när de gör så ont att man nästan trillar av toastolen. Ännu bättre är det att jag har prov om en stund och då får jag inte gå ut.. Yeey me. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0